February 21, 2011

Contest Blog Paling Hebat by Aida Shafiena .




SYARAT PERYERTAAN ;


2. Buat entry bertajok Contest Blog Paling Hebat By Aida Shafiena, entry korang mesti lah mengenai apa yang hebat mengenai blog korang dandan blog Aida Shafiena nie atau blog Mira Awaludin nie . kalau boleh kasi lah cair sket :P
3. Buat entry sekurang-kurangnya TIDAK KURANG DARIPADA 100 HURUF ! bukan patah perkataan tau :P
4. Mesti masok kan banner contest nie kat entry and kat sidebar
5. WAJIB tag kepada 3 blog yang korang rasa menarik dan paling hebat.
6. Akhir sekali , korang comment entry nie dengan sertakan sekali url entry korang tu tau .

SAYA SUKA BLOG AIDA SEBAB :

Blog dy lawa && telah membuad kata saya suka untuk view .Btw , saya dha follow blog MYA taw (; Blog dy ade warna Pink && Biru , infactly warna blog dy sama mcm blogg saya kn Aida or Mia (; Saya pun suka view blog dy setiap kali saya free ;D Lagu kadd blog dy pun beshh dgr kn :) Akhir sekali , saya suka view , dgr lagu , baca enrty post dari belog Aida Shafiena A.K.A Belog Budak Tadika ;D


SAYA SUKA BLOG AMIRA SEBAB :


Belog AMIIRA sangat - sangat simple ;D Tp menarikk yawww (;
Blog dy pun LAWA bulee tahan :D Lagu dy pun VERY GOOD SONG :)










No comments: