March 18, 2011

UPDATINGG !


P/S ; Lama aku takUPDATE kn ? (;


Assalamuailaikum folks , stalker && copydog ,
Baru hari nie aku dapad UPDATE (;
Yelahh , aku busy sekarang nie , 
Busy sbb ada kelaz tambahan , datings && training game ,
Macam - macam lhaa ,
Penadd =='

Firstly , hampa sediakan aku tisu taw . Ahahha XD
Taw sbb apa aku suruh sediakan tisu untuk aku ,
Aku nak cry sbb sys aku pegi KL , 
Dy takbawak aku pun pegi sana , huaaaaaaaaaaaaaaa ;p
HAHA =='
Dha lama aku takpegi KL yaww ,
Bila lhaa dapad pegi lg ekk ..
Pape pun , sys aku dha sampai pun KL (:
Hoitt , kaka jgn LUPA beli baju dekadd Forever 21 aww ;p
HAHA 
( Ayad takbuleh blahhhh XD )




Enough Laugh !
HAR ! HAR ! HAR !




Dha LIMA hari taktext hang ,
Tadak kredit ;p
Tp kan , semalam aku kuaq dgn dy yaww ,
Besh gylaa ,
Pegi jalan - jalan dekad mall *Penadd si dia , cerewet ;p
Beli Mcdflurry Orea , dy yang bg zero abeh muaa ,
Aku dapad sikitt jaa =='
Dy suap dekad aku . HAR !
Then , pegi Taman Tasikk ,
Sembang - sembang , tampaq hang tampaq aku , kiss hug aku hang ;p
Suka tgk dy senyum ;)
Cairr , AAHAH !
ILOVEYOU !



STOP ! *Apa aku merapu nie =='



Weh , hampa muaa ,
Tgk blog akuu , ada perubahan misteri tak , HAHA ;p
Blog aku telah ubah suaii ,
Oleh aku sendiri && bantuan kawan - kawan , HAR !
Lawa tak , hihi (;
Aku suka header ! Akk Fatihah yang buadkn ,
Aku baru nak belajar buad header LAWA - LAWA tp taklahh LAWA sgt ;p
AHAHA , nak request p sidebar first aww ,
Semua ada tuleh dekad situu (;



*Nak bebel rytee ap lagi ehh 



Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa , 
Malam nie aku sorg2 lagi , uhh tadak teman , huaaaaaaaaaaaa ;(
Kesian akuuuu ,
Sapa nak teman , datang lhaa rumah akuu tawtaw ;p
Heheh ;D








P/S ; Rindu dekad amie :( && aku guna translate HAR ! WTH ! (;


No comments: