April 18, 2011

Attention For All Bloggers .


Selamat malam , stalkers .
Saya disini ingin menyampaikan sesuatu yang amat penting bg bloggers - bloggers . Ehh , bloggers tawu ke tak lg pasai Gmail segala tuu ==' Sure , ade yang belum tawu . Okie , takpa masih belum terlamabat lagi . 
Buad followers blog BudakKetot semuaa sroll down taw ;D

Aku pun baru tahu tentang Gmail nie pun petang tdy jea . Blogworking dekad 
The Pink Gajah Story ,Tiba - tiba jea ade entry pasai blogg , tittle entry pun macam scared jea ;p 
SELAMATKAN BLOG DENGAN GOGGLE ACCOUNT tittle entry nyaa ( ; Ehh , stalker , buad lhaa macam scared sikit aww ==' Merepek apa Budak Ketot oiii ;D Aku pun takberapa faham mula - mula nyaa , lepas aku baca entry tuu sampai end the story , baru aku taw yang google akan delete akaun blogspot yang tidak berdaftarkan dengan GMAIL selepas 25 Jun nie . So , stalker blogger cepad - cepad lhaa change ke GMAIL . Otw , aku dha pun tukar ke GMAIL ;D

Kalau taktahu nak tukar mcmana boleh tgk blogg nie ;












Bosan gylaaa malam nie ! Kreadit dy takde plakk ='= Nak call macam segan plakk ==' Rinduu hang ;D

No comments: