April 15, 2011

Lelaki Takda Otak =='


Hello ;D
Post nie aku REBLOG dari natasha nurizati ,
Cuma aku edit sikit - sikit jea .
Take a look ;

1. lelaki yang kata dekat perempuan bertudung .
please jaga mulut awak lelaki . saya tau awak tak suka perempuan pakai tudung . awak suka perempuan yg hot je kan . *sorry , aku tak tuju utk semua lelaki . sapa yg makan mee , rasa sedapnyaa =.=' saya tau awak cakap kalau gurl tak pakai tudung nampak comel , hot lepas tuh boleh buat apa yg awak suka . bebaskaaan . what the fish . awak tak fikir agama eh ? then , awak hina pulak org yang pakai tudung . awak cakap " ekeleeeh , setakat pakai tudung tapi bawah semua ketat , boleh jalan laaa " okaaaay , mmg ramai yg macam tuhkan . aku pun tergolong maybe sbb aku dah kena . bodoh . sekurang - kurangnyaa , kami tak tayang kulit + badan dekat lelaki mcm awek kau tuh . okaaay , mmg ketat . saya faham sgt , tp tolong laaa jaga adab awak bila nak cakap . asal awak igt awak cakap macam tuh awak dah bagus laaah ? dgn diri sendiri berkepit sana sini dgn awek . peluk sana sini , taktau malu pulak . bodoh la bodoh . aku benci kau ! damn . stop .

2 . lelaki yang bagi nasihat , tp bukan dgn cara yang betul .
benda nih aku penah kena jugak . okaay baguslaah . aku sedar laah kan . aku pun bukan baik sgt . tak alim mana pun . jahat jugak , perangai kurang ajar jugak . aku rasa benda nih ramai dah kena kot . kalau dulu masa kat asrama mmg bdk laki sekolah aku pantang ah tgk benda yg tak elok pasal perempuan nih then diorg akan bg nasihat . okaay , mmg baguslaah diorg bagi nasihat . tapi ada jugak certain tuh yang cara nasihat mmg laaaah teramat kurang ajar . kadang cara nasihat tuh macam main - main + macam nak jatuhkan maruah bdk perempuan . sorry , aku terpaksa tulis sbb geram sgt . kalau nak nasihat pun tak payah la nak jerit dari tingkat atas cakap kat orang kan lepas tu boleh lawan gelak dgn kawan - kawan dia plak . habis satu sekolah pun boleh dgr . bodoh ! tuh bukan nasihat tuh nak malukan org namanya . one more thing , kalau nak nasihat orang suruh pakai tudung ka apa ka , jgn pakai ketat ke apa kaaa , tgk diri sendiri dulu . maksud aku tgk org yg paling dekat dgn awak dulu . tgk gf awak . gf awak pakai tudung ke ? yayaa , mmg pakai tp dalam fb ada jugak gambar free hair kan . ngok laaa >.<










sorry , aku tak bermaksud nak sakitkan hati sapa - sapa , if terasa , mmg patut ambik pun sbb aku benci lelaki yg perangai mcm nih . 

No comments: