April 22, 2011

My Private Personality .


Actually , aku tatawu nak update apa ==' Tapi , hari nie aku terlampau rajen nak menaip , haha >,< 
Hmm , aku pilih tittle My Private Personality . Oke tak wehh ? Tak oke , blah kaybye ==' Aku nak cerita tentang diri seorang perempuan yang berhati lembut , haha ;p Lembut lhaa sgt , bukan agaq - agaq kay '==

Yang pertama , nak ceramah ker Budak Ketot ==' Shut up lhaa korangg ! ;p
Nama aku , emm sambil angat kening kiri ke kanan dan kebelakang , boleh plak kebelakangkan , haha ;p Kepada sapa - sapa yang tataw nama aku , sila belikan aku I - pad , baru aku bgtawu nama ;p Haha , lawyer buruk plak aku nie kan , haha ==' Nama aku Fasihah Binti Abdul Latiff berkad pengenalan AD49486 , haha ;p Lahir dekad HkL ==' haha ;p 

Actually , aku taksuka berjogging sebab kalau berjogging aku mesti tkkeluarkan peluh ==' Kalau nak tangga tuu ada lhaa setitik dua keluar ;p Penat ooo naik tangga dalam seminggu kt tingkat 3 >,< Haa lagi satu , aku paling takberminat nak belajar maths , agama , bahasa india . Aku lebih suka gylaa nak belajar bahasa korea takpun english ;p Lebih - lebih lagi taiwan plus cina ;D Aku tengok jiran sebelah kelas aku ramai cina , perghhh cakap xio sana xoi weng sini , macam besh jea kan , betoi tak ==' ;p haha WTF 

Apa lg ehh penanda wancana dalam BI ==' Aku tataw lhaa , haha ;p Aku suka gylaa dekad mamat hensem , dia selalu berlakon dalam Twinlight CSI ; NY ;D Adore him very very very much dulu I benci dia sgt3 , you know why , sebab dulu dia many girl like a maen lelaki ==' haha ;D Aku cakap blogger jangan nak curi dia kay ;p Tapi aku rasa girl blogger dha curi mamat hensem aku nie ;p Usha jea semua blogg , mesti ada punya mamat hensem aku nie ;D Kadang - kadang bila tgk hensem kejap tak ==' Pelik kan , haha ;p 
JUSTIN BIEBER lahh mamat hensem tuu ;D Haha . I am BELIEVERS 

Hmm , apa lagi ehh nak cerita ...... 
Haaa , seorang mamat nie nama dia MUHD FAHMI . Dia nie lagi power ;p Setiap hari aku terengad dekad dy nie , aku sayang dia ! Blogger diharamkan sayang dia taw , haha ;D Dah setahun lebih bersama rasa , masok bulan 11 nie , dha dua tahun ;D Aww , suka nyaa Budak Ketot nie == ' Haha ;p Kadang 0 kadang rindu dekad dy , boleh buad aku taktidoq malam ;p Serius , memang aku takboleh hidup kalau tadak dia :)
Tapi , kalau gado :| Paham - paham jelah blogger ( ; Lastly , aku memang takboleh takboleh tanpa kau lhaa (':


















Hmm , aku RINDU kau lhaa ==' Bylaa , nak jumpa nie ? ILY Amie <3








No comments: