May 15, 2011

Im Leaving .


Hmm :/ Haii blogger .
Aku nak mintak maaf sebab sebelum nie aku ada tercakap kasar or what . Aku menyesal kata macam tu dekad korang semua . Mulai sekarang aku akan jarang update blog cuma aku akan tgk shoutmix jea . Aku akan replay komen - komen korang semua nanti . Cuma aku takkan update buad masa nie . Sebab hati aku tengah panas membara sekarang . Takpayah tahu lah sebab apa . Takpenting pun bagi hang . 

Aku dah tataw nak cakap mcmana . Aku nak lupakan hang . Tapi , mcmana ? Yelahh , tiap - tiap petang nampak jaa hang tgh maen takraw dekad padang taman aku . Aku bukan nak halang or takbagi hang mai taman aku . Bukan mcm tuu . Aku suka hang mai taman aku , buad petang aku ceria walaupun hati aku tengah bara /  

Dekad sekolah kita jumpa kan ? Balek jea hang lalu depan aku dengan muka hensem hang . Aku tengok dengan muka yang tersenyum besar . Hang tarak pasal r nak tengok muka budak taksecomel mana nie . Dah ketot perasan tinggi . Okayyfinee ==' Awad lah susah sgt nak lupakan hang . Aishhh . Mati baru dapad aku dapad lupakan hang , betoi tak . Hmmm ;\ 


Hai , nama saya Comel XD #Abaikan muka budak takcomel :/

Ohh yaa , aku tertipu dengan mimpi . Mimpi indah sampai ke alam perkahwinan . Kita sama - sama pakai baju seragam biru . Berserta berphotoshoot seragam hijau . Di taman indah dipenuhi bunga - bunga merah , burung - burung berkicauan merdu . Angin mendayu - dayu . Berpengang tangan bersama - sama . Indah sungguh mimpi . Tetapi , ia sekadar mimpi belaka ;/  Fucking Shit 

Wehh , aku engad lagi masa kita bermanja dulu . Bila aku pk kn balek , airmata aku lau jea turun wehh . Sia - sia jea kita bina istana lepas tuu hancur pecah roboh semua nyaa . Aku terlalu sygkan hg . Sampai sekarang aku takdapad lupakn hg . Why susah sgt ? Aku cuma perlukan hg dlm hidup aku untuk buad diri aku bahagia .

Setiap kali aku sembahyang , sujud terakhir mak aku ckp kalau kita berdoa time tuu , mungkin doa kita aku makbul . Aku takpernah jemu berdoa berharap semoga family hg boleh maafkan aku serta family aku . Takpernah terlupa aku nak berdoa . Aku berdoa kalau memang kita tadak jodoh , aku mintak Tuhan kuatkan iman aku dan segala nyaa . Berharap hg bahagia dgn si dia yang bergelar ISTERI pada suatu hari nanti . Aku berdoa semua tuh . Harap hg pon sama mcm aku . Sekarang aku dah taktinggal solat ; ]

5 atau berapa bulan lagi aku && hg akn PMR && SPM . 5bulan lagi penentu hidup masing - masing . 5bulan lg hg stay dekad sini . 5bulan lg maybe hg akn tinggalkn aku disini kesorgan . 5bulan lg mayb hg ke YOU . 5bulan lg aku takkn dapad lupakan hg . 5bulan lg aku takkn dapad bersama hg lagi . 5bulan lg aku berharap agar dapad berjumpa hg buad terakhir kali nyaa .

Airmata aku mudah mengalir dgn sepatah kata dr text kau . Airmata aku sensitif . Airmata aku mengalir kerana hg . Airmata aku takk berhenti mengalir . 



Sygs thanks for everythings that you do in my life ( ; Its really means T.T 
Gudbyeeeeee ..... 




No comments: