May 13, 2011

Its About Amazing Bestfriendz .

#Jaybee senyum dekad aku jea kay ;p Jangan nak perasan plak

Eeeeeeeeewwwwwwwwwwwwww ! Haqtuihhhhh ;p Weeeekkkk ;p
Apa faedah aku type bendalah dekad atas niee == ? #Sengal ;p

Aku nak story pasal bestfriend . Ehemm , mesti semua org ada bestfriendkn ? Hihi . Aku pon ada , ramai taw ;p Girls && boys . Boys ? Taksemestinyaa bestfriend perempuan jea kay , bestfriends laki pon okay jgk apa ==' Hoho . Jom baca kay ( ;

#Abaikan muka tuhh =='

Nie Mazyah Maizan . Aku panggil dy Aejan . Dy nie bestfriends aku start aku standart 3 kodd kalau taksalah lahh ( ; Aku suka kawan dgn dy ;p Perangai pun 2x5 jea sepuluh ;p Pegy mana - mana mesti aku ajak dy punya lah , kalau nak pegy toilet tuu paham2 lah kay ==' Hmm , kami selalu story pasal bf masing - masing , sbb nak tgk sapa boleh bertahan lebih lama . Aku lah kodd rasa ;p Hahaha XD 


Hemm , yang plak Peah ;p Kau diam peah , kau diam peah #Sepah rajalawak ;D Haha . Nie pon sekepala jgk dgn aku . Baek lah jgk ;p Hihi . Gudluck babe SPM nanti ;D Hope success . #Abaikan kaki yang menyibok tuu =='


Okaii , nie JEBON aku . Haha . Aku suka kawan dgn JEBON nie . Kepala style gylaa - gylaa macam kepala jgk ;D Memang best gylaa lah kawan dy . Dia nie kapten softball . Kapten terbaek dr ladang , hihi . Kalau time marah , fuhhhh jangan nak maen - maen lah dgn dy ;p Hottt . Haha #Jangan marah ;p


Nama ? #Tgk lah gambar yang cun dekad atas nie . Depa nie bestfriends terbaik dr ladang kod ;p P mana jaa ada depa nieh . Depa nie #HOT dekad sekolah ( ; Kawan dgn depa pun t jadi #HOTSTUFF terus ;p Ahaha XD #WTF 


Nie Nana kay . Budak pandai dlm kelas ( ; Dy ada secret admire taw ;p Ahaha XD #Shut up =='

Aku ada lg ramai kwn , tapi takkn semua aku nak letak dlm blog aku nieh , entry panjang berjelaa post gambar jea , haram org pun takmao baca T.T Aku pun dah kering idea . Post nie dah lama aku draft , sbb tataw nak cerita pasal kwn2 aku semua XD Hmm , kwn aku ramai . Ika , Anis , Atin , Ammar , Hazim , Subri , Ashraf , Umi , Hifzhi , Farah , Nisak , Anisa , Yati , Jamil , Aini , Lynda && bla bla bla #Jgn jeles plak aku tulis nama laki syg taw ;p Ahaha Gedikxx ==' Takkn aku tarok semua gambar depa kodd , pada - pada lah XD Nak taw pegy search dekad fb . Ada lahh ( ; Pandai2 lah search ;p 











Iloveyoufuckingbitch ! ( ;





No comments: