June 11, 2011

Is All About Me .


Yeahh , dah dua malam aku tak tidur sebab apa aku tataw . Sekarang aku dah jadi kelawar mak aku yang kata . Malam jaga , siang aku tido . Yeahh ( ; Kadang - kadang bosan jgk tak dapat tido nh . Taktahu nak buadapa kn ? Kejap bangun sana , kejap baring sini , kejap pegy dapur minim air , kejap main game henset , kejap on lappy , kejap baca novel . Itu lahh rutin aku kalau takdapat tidur . Nak harapkan BF teman , dia yang laju tidur dulu ;3 Biar lah dekad diaa ;> 

Semalam aku tak dapad tidur jgk ;3 Oleh sebab itu , aku pun mengonlinekan diri aku di Facebook && Blogg . Kejap aku tengok blog , kejap aku tengok facebook plak . Web yang sama aku bukak setiap hari . Dan ia amat membosankan plus sedikit menyakit hati serta membuad aku jadi benci nak guna facebook . Tapi , aku tetap guna jgk ;3 Sebab kawan aku ramai perlukan aku di facebook #tipuuuu Nak jea aku deactive facebook tu , tapi hati berat nak deactive . Kalau deactive pun , nanti active balek ;>

Sekarang dah bulan 6 nanti bulan 7 dan jgk nanti bulan 8 . Bulan 8 merupakan bulan Trial PMR bagi student yang berada di Form 3 . Yeahh , aku bukan sepandai tupaii . Aku takpandai macam korang semua . Dulu UPSR aku hanya dapat 2A . Is not enough for me to make my family happy with my result . I dont know what to do know . Aku dah cuba sebaik mungkin . Takdir semua Allah yang tentukan . Aku terpaksa akur . PMR menentukan masa hadapan aku nanti walaupun ia taklah sepenting masa hadapan aku . Mak aku cakap , aku kena dapat result yang cemerlang sama dengan perangai aku yang amat cemerlang ini ;3 Yeaa mak , adek akan cuba seboleh mungkin . Dan lagi satu , mak aku cakap kalau result aku baik , aku akan dihantar ke asrama penuh . Aww, best tuu tapi sedikit takut . Is asrama can change my personality , atitude or what else ? Idk . 

Sometimes , I hate my family . I want run from my family . Sometimes , I think Im an idoit person . Sometimes  , I think I would mature think because Im was already 5teen years old in Oktober well come soon . Sometimes , I always be rudely with my family . Im so SORRY exspecilly fao my mom with my dad . If my family are away from me , I dont what to be . Lastly , I thinking without my mom and my dad , I will not born in the world . I also will not be have a boyfriend with bestfriend if not because my mom . I want to apologize to my mom and my dad terhadap perangai amat cemerlang ini . I love my family . I dont want make them hurt again .

Who is my boyfriend ? I think you are know already right ? Whose name him ? Let me intro him to you . He names is Muhammad Fahmi . Bin is not important ? Or Bin is very important to say you are male or famale you know . Again . He names is Muhammad Fahmi Bin Arbain . Full name okayy . I already know him a long time . Start I from standart six I think . I started close with him from I form one . Last year in 2010 , he was stole my heart . I not truely fainting . But , I so happy . We are still together till now . Yeahh , we also had a big problems in our relantionship . I think it was basic things in couple for you all right ? #Gaduh-manja-katakan . For me is NOT a basic things . You know why ? I very HATE when I had a problems with him . Because all the problem usually from me NOT from him but sometimes from him . But , I try to make it easy but it fail . Im slowly to make him like tidak merajuk lama - lama . Sometimes , him make me angry #geram . Thats time , I want to slap him fast - fast :P But , I didn unterstand . Lelaki pandai pujuk kita sampai kita cair right ? Errr , blurrringg . I never end for loving you  ♥ ♥ He make my world like rainbow . ILOVEYOUSOMMUCHAMIEEEEEEE 



Apa lagi ehh nak share . Hm , bestfriend aku takcerita lagi kn ? Kejap lagi aku cerita . Iklan sebentar . Ap kau hengatt tb jea ker ada iklan . Dunia maju wehh . Blogger pun ada iklan maaa :P Taw iklan ap ? Tu haa , tengok budak somel tuh . Alahaiii , somel tahap gaban XD Dah macam muka amoi aku tengok dia ;3 Jawapan aku untuk dia ; Boleh sgt2 sygg <3 Sweetkan ayat aku untuk dia ;3 #haha

Bestfriend ? For sure semua ada bestfriend kn ? Aku pun ada jgk . Full name her is Mazyyah Maizan Binti Ghazali okayy . She is my best best . Mmg best lah dapat kawan macam dia ;D Aku pun senang kawan dgn dia nie . Takmnyk songehh tapi mnyk cerita HOT . Aku dengan dia dah lama berhubungan sebagai kawan :> Almost started standart one or tadikaa . Kadang - kadang aku gaduh dengan dia  . HAHA ;D Nak taw pasal apa kami gaduhh . Her reason make me want laugh big - big . Dia jealous aku rapat dengan kawan aku yang laen ;3 Chill lah babe , semuaa kawan aku . Takkan nak layan kau sorang jea derrr :P Kami happy sama - sama , sedih pun sama cuma yang tak ialah mandi :P Kongsi cerita pasal BF pun samaa . ILAPPCHUUUU AEJAN !

Cerita pasal About Me , terengad plak time aku kecik - kecik dulu . Aku nak jadi stewerdess . HAHA ;D Gelak lah . Sebab aku pun gelak #pelik . Kenapa lah cita - cita aku masa kecik nak jadi stewerdess . Takpaham aku . Mungkin aku dari kecik dah naik plane kod . Start standart lagi dah naek plane . Mak aku cakap , aku takboleh nak jadi stewerdess sebab aku nie KETOT lagi satu pakaian sexy lah . Aku time to change my ambition . Sekarang aku engad nak jadi suri rumah :P Tapi , mak aku takkasi , mak aku suruh kerja jgk T.T Aku engad nak jadi cikgu . Okayyy tak ;333333 #sakai Lantak lah , nak jadi apa pun . Janji aku orang berguna ;3333




Okayyy . Aku dah taktahu nak tulis apa lagi ;3 Rasa nyaa cukup kodd . Entry panjang aku yang fikir sendiri taw ;3 Sampai berguling - guling aku fikir #tipuuuu . Dua hari aku pikir benda nie ;333 Harap baca dgn tenang taw :P Amie aku rindu hang wehhh tsk tsk T.T









No comments: