June 5, 2011

Scaredd Dreams ! OMG


Pagi tady pukul 6 ; 40 aku bangun pergi solat kejap #budakbaikk Lepas tuu , aku oh suis WIFI then aku online FB , TWEET , REBLOG , BLOGG ;p Yeahh , pagi- pagi mana ada orang online sgt . Wuuueeeee , aku wall to wall dgn kaka aku #namasamadgnkakaaku Nama dia Farah W Rahim . Wall to wall takdan berapa minit aku kata dekad sia aku ngntok . Then aku pun offline lah semuaa sbb dah ngntok gilaa kan ..

Sebelum tu , aku ada baca entry EdaaLatiff #namabapaksama Entry pasal nie haa #click sini kalau aku cepukk kangg . Dia pergi istana wink2 Beshh nyaa pergi istana . Dia pergi sana sbb birthday Sultan Mizan . Mak dia dijemput . Takcaya ? Pergi dia punya blogg siap ada kad jemputan lagi tuu . Lantak laa taknak caya sudah ;p Aku baca - baca ade nama FAMIEE #namasamalagii Nama sama lahh Edaa wink - winkk ~ Aku tny dia . Dia kata tah2 orang yang sama . HEHE ;p Aku reply taksama kodd Eda stay kL , cek stay Perakk ( ;  Dah habis baca semua aku pun tidoq lahh XD

Pukul 10 lebihh baru aku bangun balek dgn muka kecut plus nampak pucat #tipuu Nak tahu sebab apa . Aku dapad mimpi ngerii #OMG Aku engadd perkarak tu betul2 terjadi tp aku sedar . Naseb lah takjadi dekad aku . Serius aku sedar , aku capai henset miscall Amie , text Amie sbb nak cerita dekad dia . Hm , tapi hati dia takoke lagi . Mayb dia tido kodd . Takpe lahh sayang . Get rest fot your life ( ; 

Nie haaa , aku nak cerita dekad blogg biar semua orang tahu yang aku dapat mimpi ngerii --' Nie jalan cerita mimpi aku . Aku rasa mimpi aku time aku pergi pekan rabu . Means hari rabu lah kn . Aku ade bawak baby . Entah baby sapa aku pun tataw . Masa aku tengah beli ikan #takpernahbelipon Ade seorang budak lelaki tembam kecik lagi . Dia baling gunting dekat belakang aku . DAMN , saked lah kan gunting maoo taksaked .. Tapi , takberdarah pun cume saked jea . Budak tuu dok buad benda yang sama dekad aku lagii . Aku pun apalagii . Lari lahh lintang pukang punya kaburrrr ;p HAHHA ;D Nak taw aku lari sampai dekad mana , aku lari sampai dekad kedai Hotlink simpang empat tuu lepas tuu dekad sebelah dia ade kedai makan Cina . Haa , aku masuk kedai makan Cina tu lahh . aku lari sampai dekad dapur . HAHA ;D #sengal Tapi , budak tady dapat cari aku jugakk . Dia nampak aku dia jeling dkt aku #seram Aku pun bagi baby yang aku dukung tady dekad tauke casher . Aku suruh dia jaga sat . Aku pergi ambek plastik . Aku letak budak yang tady dlm plastik tuu . Dekat situu ade tempad yang Cina suka bakar kertas - kertas yang warna kuning putih dalam tong merah . Takpaham buaad2 faham jea kay . Aku letak budak tuu dlm tong tuu lepas tuu aku angkad baelk aku tgk budak tuu jadi macam janin . Kecikk terus . Tangan alu dah mengeletar gilaa . Sbb budak tuu dah betul2 mati kodd . Aku dah tatawu nak buadapa lagii . Lepas tuu , tiba2 jea dekad tangan aku ada sehelai baju putih . Baju tuu pun aku bakar sekali . Aku tinggai budak tuu mcm tu jaa dlm plastik tady . Aku buad muka selamber pergi dekad tauke casher tdy ambek baby aku tdy . Then , aku cauuu .. Aku buad bodo jea .

Mimpi aku tamat sampai takkat tuu jea . Sebab aku dah terjaga time tuu . Aku bangun badan aku semua panas semacam jea . Aku takut gilaa . Aku pikir balek mimpi aku tdy . Memag dahsyat . Aku takpernah ag mimpi sampai bunuh2 nie . Takodd akuu . 








Aaaahhh , ngerii dooohhh XD Aku taktahu makna mimpi nie . Sapa yang tahuu bgtawu kay :| Still waitingg text Amie ( ;

No comments: