July 26, 2011

I Feel Like Crazy


Crazy is me . Me is crazy . Also same meaning . Ni entry \rojak cicah pelam/ . 
Trial PMR dah dekat . Aku hanya \watlek/ .  Nak kata aku ada masalah , aku pon tataw . Nak kata aku gadoh , haish lagi lah tak . Aku tataw nak cakap mcmana . Aku tataw nak terangkan mcmana . Aku sendiri pun takfaham dengan perangai aku . Haishh , pening kepala pk pasal benda ni . Stop ! Aku taknak pk pasal benda yang bodoh ni . Fullstop .

Disebabkan masalah yang bodoh ni , Amie dah mula risau . Errkk , sorry . Bukan sengaja nak buad . Aku tataw lah nak terangkan . Fail kalo bab - bab mcm ni . Taksuka . Taksuka . Taksuka . Benci ! Ni bukan pasal sapa . Bukan sapa - sapa faham . Ni semua pasal diri aku yang \agak kurang berguna/


Semua nampak kan , waffler \ejaan salah/ Boleh tak , aku nak semua tu ? Sekarang . Sebab aku dah naik hantu dah ni . Stress dengan diri aku ni . Tataw kenapa . Aku nak makan sepuas - puas hati aku . Boleh tak ? Sapa nak bagi ? 




Damn . Shut up ! I am TIRED with my daily life .

No comments: