July 24, 2011

LoveFact day #3


Mengenali seseorang perlu kejujuran babeh :>
Masa aku Form 2 and Amie of course lah Form 4 right . Aku tataw si Amie nh ada ADEK . Yelah mana nak taw , dah adek dia sesi petang ;3 Sorang pun takpernah bgtaw . Hikhok ;3 Masa bulan berapa tah , baru aku taw Amie ada adek . Tuu pon ada orang kasitaw . Rupa - rupa nyaa , budak yang selalu dapat first place in exam adek si Amie nh lah . Okayy , aku lupa nak tengok nama bapak :/ HAHA . 

Adek dia memang top dalam senarai babeh . Setiap kali exam , dia lah first place . 8A ooo . Kalah aku , satu A pun haram susah bapak nak dapat ;3 Sejak aku taw adek dia sesi petang , aku selalu gak lah usha adek dy tu \ok dah kantoi jadi stalker/  HAHA KBAIII .



Aku rasa macam dah lari dari tajuk jea apa yang aku update nh ;3 Lantak lah , jadi ROCK --'

No comments: