July 2, 2011

Untung Masuk Contest .

#budak nie saja nak buad aku jelez bhaii --/ Dia makan Nutella :/

Helo helo , amacam blog aku ? Lawa tak ? Mesti lawa kn #buad muka senyum kambing ;p Tengok lah sapa yang tolong editkan . Sis Una kita lah yang mengedit nyaa #push her name to see her blog ;p Blog dy lawa kn . Aku suka tengok . Sebelum nh dy ada letak picture animate . Comel jea aku tengok . 

Neh aku nak cakap . Untung taw masuk contest . Mak saya cakap tak menang ke menang ke itu laen cerita . Mak saya cakap bukan saya yang cakap . Hihi ;> Dulu kalau nak taw blog sy nh , mmg hodos gilok . Tapi , lepas saya join contest Akma Bieber . Alhamdulilah , saya menduduki tempat pertama . Syukur . Hehe : ) 

Sekarang aku amat amat sangat .... Kejap . Aku rasa ayad aku salah . HAHA :P Okayyy . Sekarang aku rasa amat berpuas hati dengan editing oleh Sis Una . Dy  kata senang kerjasama dgn aku sebab aku takcerewet dalam bab edit - edit nh . Dy juga kata dy amat berpuas hati kalau aku puas hati . Lagi aku takpuas hati dy pun takkan puas hati . Paham tak / #buad3 paham kay ;3


#Amie boleh tak belikan saya baju Superman ;>

Kalau ada contest yang tawarkan TOPAP . Aku nak join . Hikhokhikhok . Aku rasa blog aku dah cukup LAWA . Kebanyakkan contest tawar edit full blog jea pon ;3 Takpelah . Kalau aku menang , aku kasi dekad orang lain . Yehooooo ! Baik kn aku #baik sgt letuwwww ;p 




Okay . Saya letak gambar mamat hensem . Mamat tu saya punya taw . Nama dia Amie . Kadang2 saya panggil dia Gemok . Mulai hari nh , aku taknak tukar dah tema laen ;3 Nak kekal sampai bila2 #yeke ;>


No comments: