August 7, 2011

Aku Memang Kuat Jelez

Comel jea bat tu :3

Perempuan kuat jelez ? Normal lah tu . Sapa nak boy dia ada girl lain . Sapa nak nak tu memang lah tersangat 'dumb' . Tambah2 girl tu kawan baik kita . Perghhh , menyiarap siot . Aku pernah kena . Tapi , aku settle takpakai gadoh3 lah . Gadoh buad sakit jea . Huhu . 

Nak story sikit ;3 Tady exam woowoot . Exam Math 1 , Math 2 dan Geografi . Time Math 1 dan 2 tu kepala aku pening . Langsung hilang fokus . Jawapan semua pakat hentam jea . Hmm . Mana takpenting kepala dok pk benda lain . Hihi . Benda yang takpatot ada dalam otak aku .

Kepada dia tottt ;p Tolong jelaskan semua dekat aku . Sebelum semua nyaa terlambat okay . Aku pun sayang hang . Tp , hang aku tataw lah kan . Memang aku susah nak percaya . Tp , kalau hang jelaskan semua nyaa dan mintaf maaf dekat aku mungkin aku akan percaya hang dan maafkan hang balek . Kalo memang tadak jodoh , aku pasrah dgn ketentuanNYA . Chill up Fasihah 
:'>





Saya rindu awak sgt2 . Nak text tapi takut . Takpelah . Saya tunggu awak text . Pagi tdy nampak awak , saya menangis :'(  Exam tdy pun dalam otak hanya pk pasal awak :'<


No comments: