September 2, 2011

For Me And You Too


Oh yeahh . Cuti sekolah untuk menyambut Raya hampir tamat . Lagi 3 hari . Raya kali ni memang takbest gilok . Raya pun dekat - dekat sini je . Takpergi raya rumah Amie pong . Segan malu :/ Rindu Amie \tiba2/  Dah tiga hari tak texting . Ego duadua :P 

Bukak sekolah hari Rabu , Amie mula trial . Trial SPM bagi dy . Aku dah lepas trial PMR . Dah baca buku ke belum Amie ? P baca lah cepat . Nak suruh aku baca ke ? Hikhokkk :P Bole3 . My sini xD Bila Amie nak text aku ? Okayy , dah tiga hari dok tunggu mcet Amie . Huaaaaa :9 Aku tetap tunggu sampai Amie habis trial , bila - bila pon aku tunggu :/ Malas nak text sebab Amie trial . Dy ada kata , nanti trial henset taknak pegang . Aku terkata apa2 . Hanya 'hmmmm , takpe lah' . What should I do ? IDK .

Raya takbest sebab Amie tadak . Means tadak depan mata aku :/ Sepanjang raya aku taknampak bayang dy lgsg . Online pun dah jarang sebab trial lah kutt . Text lg lah tak . Okayy , aku kuat , aku kuat xxx Raya tahun ni  semua kawan aku dok bawa BF depa my raya rumah . Okayy , aku jeles . Kenyataan . Amie takdatang rumah aku . Sobsobso :'( Raya tahun ini dapat duet sikit jaa . Macamane nak beli henset baru ni ? Mintak dekat Amie sikit lah . Boleh tak sayang ? xD Haha . 

Taksabar nak jadi stalker Amie pada hari Senin ni xD Rindu nak tengok Amie senyum , gelak , semua lah . Amie , give your hug :'> Rindu sgt2 dekat Amie . Eshh , dah tataw nak taip apa lagi ni . Apa - apa pun , Selamat Hari Raya ! Nak duet raya , mai raya umah aku lepas tu salam tangan aku xD Wakakakak , okayy enough taklawak tara mana pong xD Byebye . 


AMIE , GODLUCK TRIAL . DO THE BEST . Macam aku lah mak dia plak xD Lantak r xxx 



No comments: