May 22, 2011

Trend Budak kL .

#Calmdown ;p

Tengok gambar dulu kay . Free show ;D





( Click untuk membesar ;p )

Nak cakap pasal budak kL kejap ;p Budak kL semua HOT - HOT kan ?  Tambah - tambah kalau drees up plus hang out ( ; Tapi , kalau dah HOT jangan lah buad kerja - kerja bodoh . Yelahh , budak kL kalau dah putus dgn bf , selalu nyaa telan pil sana sini , pegy disco , pegi club , pegy pub lah . Sbb nak lepas kn tension . Best ker pegy tempad - tempad macam tuu , kalau best aku pun nak pegy jgk sana ;p HAHHA XD Yes , aku memang suka kalau stay dekad kL ( ; Tp , aku taksuka kalau pegy sana sini , balek malam - malam mabok --' Dah tengok plus dah baca pic dekad atad nie . Kalau dah try pk kay ( ;







Aku post status nie dekad facebook . Baca lah ( ;







Aku bukan nak ckp bukan - bukan pasal budak kL sekarang nie . Kepada sesiapa yang terasa , aku mintak maaf . Tp , cuba lah faham apa yang aku update nie . Janganlah buad kerja bodoh . Hidup cuma sekali . Nikmatilah dgn tenang ( ; Bak kata Puteri ; Jom kita enjoy ;D 

No comments: