June 8, 2011

Contest BloggerDo ?


Syarat Peryertaan ; 
  1.  Wajib Follow blog KihahMel, dan Win.
  2. Contest ini terbuka kepada PEREMPUAN SAHAJA. Lelaki tidak boleh !
  3. Tuliskan 1 entry Kenapa korang nak join Contest BloggerDo ?
  4. Letakkan banner contest di entry korang. Namakan Contest tersebut. Contest BloggerDo ? Tuliskan Syarat dan Hadiahnya sekali di entry Tersebut .
  5. Tagkan 1 orang rakan anda. Tak nak tag pun tak pe. ;)
  6.  Tinggalkan Link Entry di Entry blog Kihah.
  7. Tarikh Tamat 25.6.2011. ( 25 Jun 2011 ). Tepat pada pukul 12.00 tengah malam



Hadiah ;

1st : Doodles + Edit Blog + Edit Template + Header Comel

 2nd : Doodle + Edit Blog + Header Comel3rd : Header Comel  



Reasons kenapa join Contest BloggerDo?

Firstly , aku join sebab aku tengok hadiah dia ;p Woowoot ! Hadiah boleh tahan lumayan . Aku minat doddle ;p Tapi syg nak buad takreti . Tangan batu lah katakan --' Aku dah mnyk kali join contest , tapi takpernah nak jad JUARA ;p So , aku nak try contest nie plak . Mana tahu ada rezeki . Rezeki kn ada dimana - mana ( ; Hanya kita perlu berusaha jea kan ;p Betul tak kawan - kawan #sengal










Banyak nyaa contest aku JOIN --'  

No comments: