July 6, 2011

Aku ade BOYPRENG . Kau ade ?

#Nh gambar gua . Gua takcantik macam korang . Tapi topi tu cantik sebab Amie punya ;D

Haii , semua . Dah makan  ? Sehad ? Aku dah beberapa hari taksehad . Bawak lah aku jumpa dokter ke bomoh pakar ker . Aku takkan sehad jugak . Penyakit aku nh jarang ada dekad semua orang . Penyakit nh dah serius , tahap kritikal dah . Kesian kan aku . 

Aku takmahu cinta aku berakhir dengan penyakit aku nh . Walaupun aku taksempat nak raikan harijadi nyaa . Aku bersyukur kerana aku dapat bersama dia selama dua tahun bila masuk nya bulan sebelas nh . Aku rasa bahagia bila bersama dia . Dia suka buad aku ketawa . 

Bersama dengan dia aku rasa dunia nh milik kita berdua saja . Aku takpernah terfikir akan kebendaan yang dia miliki . Aku taknak semua tu . Bukan nyaa boleh bawak ke akhirat mahupun syukur kelak . Cinta yang abadi akan kekal hingga ke kiamat nanti kelak sekali lagi ;> 

Saban hari aku menghitung waktu . Masa sangat laju seperti Formula 1 . Beberapa minggu lagi aku akan duduki Percubaaan PMR . Aku langsung takbaca buku . Bukan aku nak tunjuk belagak . Aku bukan pandai sgt . Aku takpandai mana pun . Exam aku selalu tiru kawan sebelah . Macam mane plak PMR nanti . Boleh ker aku nak tiru lagi ? Aku mengaku aku memang banyak meniru orang ;/ 



Okayy  . Aku dah merapu sampai Paris dah . HAHA :P Nak tahu ker penyakit tu . Eshhh , takpyah lah okay . Penyakit itu takpenting bg korang pun . Penting bg aku jea . Penyakit yang agak kritikal aku nh ialah aku RINDU DEKAD AMIE TIAP - TIAP HARI ;3 Memang taksalah aku rindu dy . Tp dalam aku rindu dia tu semua benda aku buad mesti takkena . Macam tdy langsung tadak mood nak belajar Math . 



Yes , baru chatingg dgn Amie tdy . Seronok hati aku . Aku dah bgtaw semua . HAHAR . Yelah 3 hari taknampak muka dy . ILAPCHUUUUU <3



No comments: