September 22, 2011

#10 Days Challenge : Reason You Like HIM


Hai Readers 

Hari ni nak buad challenge . Dah lama takbuad , last pun 2bulan lepas kalo taksilap :3 Tdy , blogworking tiba - tiba terjumpa challenge . Chanllenge ni pasal BOYPREN / GIRLPREN . Readers yang tengah baca ni , rasa - rasa nak join challenge ni . Look cat at near this > http://sunshine-mushi.blogspot.com/2011/09/10-days-challenge-reason-you-like-him.html . Lets begin :D

Day First:
  •  Aku suka dia sebab dia sangat caring , \say YOO/ Sangat mengambil berat pasal aku . Selalu tanya dah makan ke belum , if I say NO . Dia suruh aku pergi makan . Then , bila aku ckp malas . Dia kata \kenapa susah sgt nak makan/ Hoooo , dan dan aku pun pergi lah makan :3 

Day Two:
  • Dekat sekolah , memang jarang gila terserempak . Kelas masing2 jauh bagai nak rak . Terserempak selalunya waktu asemble dan kadang3 waktu rehat :3 Kalo terserempak , aku yang segan . Kahkah , IDK \dont ask me why/ Balek2 dapat text > \Kenapa jumpa tdy lari ?/ Kantoi . Dy penyabar . Kalo ada time free , baru bole jumpa .
Day Three:
  • Time bornday , kalo dia ada duet dy beli hadiah dkt aku . Kalo tadak , dia bg hadiah tapi late . I don mind :D Bornday aku nak dekat dah ni , wooooo . Takkesah sgt pasal hadiah :3 . I want you the first person to make a wish for me . Memang dia selalu wish terlebih awal . Kahkah :D
Day Four:
  • Aku kadang2 keluar shopping pakai tudung kadang2 free hair . Amie , takkesah aku free hair or tak . Bagi dia , free hair ke tak ke . Aku tetap dia punya jgk . Kadang2 keluat date aku pakai treksut je taw :P \sempoi tsk/ So the fact is Amie memang terima aku seadanyaa even my persenality is different than other. 
Day Five:
  • Amie terlalu lah sweet macam gula2 bila senyum . Ahhh , cair dah nak pengsan dah ni :P Aku suka tengok dia senyum . Macam kanak2 ribena pun ada jgk . Haaaa , thats why ILY . Dekat sekolah , jumpa je senyum . Time dia senyum , aku rasa macam \world is mine now/ xD

Day Six:
  • He does not smoke cigarettes . Memey ayah aku smoke cigarettes does not mean I not love him . Kadang2 tengok laki2 smoke hensem , kadang2 tak . So far , Amie memey takamek cigarettes . Dy kata dy taksuka . Is a good habits :D
Day Seven:
  • Yang ni mesti best . Aku suka \scarekan/ dia . Macam takutkan dia . Macam main2 kan dia . Bukan main2 kan macam \curang/ Suka marah dia . T dia merajuk . Kalo ada depan2 time dia merajuk mesti muka dia comel . Saat tu aku rasa aku lah orang paling happy di dunia ;D Omo omo , freezingggg xD
Day Eight:
  • Bila aku kena marah dgn mak ayah kak . Dia sentiasa ada dgn aku . Aku cerita semua dkt dia . Dia selalu bg aku nasihat  Dy tenangkan aku . Ni best xD Aku tengah menagis boleh plak dia happy kan , dia text yang lawak3 , aku pun tergelak . Tengok , he make me smile is very easy than yours xD
Day Nine:
  • Muka aku memey takselawa isteri Adam , secantik isteri Nabi . Tetapi , Amie terima aku seadanyaa . Yes , muka memey taklawa . Nak taw muka aku macamana , tengok efbieee . Laki yang pilih muka lawa , cantik , comel tu takkemana lah weh . Nak cari isteri or girlpren cari lah berdasarkan budi bahasa bukannya dari segi luaran . Tengok2 lah sikit dalam tu xD
Day Ten:
  • Aku memey dah jatuh cinta dgn dia saat aku create entry ni weh . Aku memey suka hang . Aku memey takdapat lupakan hang . Aku memey takkan lepaskan hang dekat orang . Aku memey nak sehidup sematu dgn hang . Aku memey nak suruh hang masuk meminang aku cepat sikit . Dah fed up tak dapat jumpa . Rindu nak tengok muka comel hang tuuu . ILOVEYOU AMIE ♥♥♥

Berapa banyak \memey/ aku taip dalam entry ni :D Memey aku suka Amie xD

Written By: Syasya Jasmie ♥

3 comments:

ShrfhShahrinna said...

Hachaaa, so sweet. Nak mengalir air mata rin baca, sebab teringt dekat DIA tuuu. Anyways, hope akak dengan AMIE akk tu kekal. Aminn.

cik niena :] said...

Alolo , suwit oww .
Btw , semoga berkekalan yahh (:

FASIHAH ♥ said...

Thankies :D