September 21, 2011

Is About A Song That Make Me Love It


Hai Readers ♥ ,

Malam ni is short entry \short sgt ke/ Tdy lepas buat ulangkaji dan sedikit rivision subject Geo , aku kemas - kemas lah meja and following time tables . Kemas- kemas \mnyk kali taw/ terjumpa buku masa form 2 kut , buku pasal ape - ape je :3 Macam - macam ada dlm buku tuuu . Yang terPENTING ada lagu yang engatkan aku dekat dia \AMIE/ Aku nyanyi dlm bilik dan teramat excited sehingga terpikir nak update it :3 

Engatkan nak records , tp sora macam katak . Terbantut lah nak records . Nanti - nanti lah aku recods yer ;3 Lagu tu ada berapa baris je . Sikit je pun . Tapi , kalo nyanyi dgn feeling memey air matamu bagi tisu habis je der . Hihi , takde lah mcm tuu . Tp , lagu ni memey aku minat gila dulu . Sampai nyanyi dalam kelas oooo :D
Tapi , lagu ni memey jiwang sikit . Layan aje lah . HAHA :3


Tittle Of My Song To You > SAYANG ! 

Setiap malam aku terbayang - bayang ,
Pada dirimu yang aku sayang - sayang ,
Hanya padamu tempat aku mengadu ,
Tapi kau meninggalkan aku ,
Tergamak kau buad aku begini ,
Sedang kau tahu aku amat manyintai ,
Apakah ini salah silap diriku ,
Ouhhhh SAYANGKU ,
Hati ini bagai ditusuk duri ,
Air mataku berlinangan di pipi ,
Pabila terengad kembali ,
Kenangan indah diwaktu kala xD

Written By: Syasya Jasmie ♥

No comments: