September 11, 2011

Nak bagi CANON or NIKON dgn PERCUMA !


Assalamualaikum , dah lama mengupdatekan . Padahal takbusy mana pun :3 Gegeh , gendut , boroi , chubby , dan jugak taklupa kurus > imissyou . Tadak kena mengena pun kay . Peace . Malam ni aku tado nak chengta apa sangat . Tangan yang gatai nak hapedate . Tengok tittle macam \vogue/ , saja nak menarik perhatian readers :D

Hari - hari aku online facebook dan blog ler . Online tengok notifacekation dekat facebook sama je . Hok yang aku suka sekali tengok , pasal BBB yaw . BBB means Budak Budak Blogger . Mana yang ada facebook boleh lah terjah > http://www.facebook.com/groups/budakbudak.bloggers/  Online je mesti ada pasal BBB . BBB aktif pada waktu malam \dah macam kelawar lah plak kan/


Baru - baru \lama dah dgr , baru nak update . Gini lah :/ ni aku dgr owl necklace kannot wearing . Macam adek Scha punya status atas tu , terpikir jgk lah kenapa kannot . Tp , rasa utk mempercantikkan diri , takpa kut . Kalo utk puja setan tu memey dapat dosa lah . Yeah , aku chegta sebab aku ada owl necklace ni . Kalo tadak , aku chengta jgk :3 Dah ada owl necklace , aku beli hok robot necklace plak . Boleh ke dok nak pakai hok robot punya ? Taksabar nak show off . HAHA . Gegeh :3 



Ce teray play video atas ni . Aku suka tengok . Rasa dah bapa kali tengok . Rasa dah bole hafal apa yang budak budak tu cakap xD Ayat paling best > Do you want come a date to romanctics dinner :3 Kalau lah Amie tanya macam tu , konpem aku jadi cair . KahKahKah . Bila agaknya dapat kandle light dinner dgn Amie ? Memey aku suruh cepat2 masuk meminang aku xD Ada orang cakap kapel takWAJIB . Eshh , awak yang cakap tu . Dengar saya nak cakap ni . Dengar taw . Lelaki diciptakan untuk perempuan . Bukan untuk dipersendakan , dipermainkan , diduakan dan sebagainyaa . Lelaki juga lah yang bertanggungjawab menjaga bila kita berkawen dgn dia . Kalo awak  takkawen , sapa nak jaga awak ? Mak ? Ayah ? Kawan2 ? Awak akan jadi andartu . Suka ke orang cakap dekat awak macam tu ? Kalo awak suka , teruskan lah . Tapi , saya tidak . Saya ada Amie , awak hado ? xD

Aku edit blog aku sampai gini haaa :D Amacam pendapat tentang blog aku . Nak tahu sapa INSPIRED kali ni . Ni diahttp://thesmileysquids.blogspot.com/  ATIRAH ROSMI . Edit b/g , sidebar , blockquote , post tittle , dan cara penulisan . 



Agak - agak \vogue/ tak gaya penulisan macam gini . Wahhhhhhh xD \nak jerit sat sebab dah tamat entry/ Kbyeee :'> Nak nages sebab tulis setengah kecik :( Taktahu kenapa . Huaaaaaaaaaaaa :'(



No comments: